Grundformulär

Hej!

Vänligen följ instruktionerna och fyll i formuläret så noggrant som möjligt. Detta gör att vi kan arbeta med ett så komplett medlemsregister som möjligt. Vi vill att även spelare över 18 år fyller i namn och mobilnummer till en anhörig som klubben kan kontakta i händelse av t ex skada. Detta görs i kommentarfältet.

Du godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag får publiceras på Norsjö HC:s officiella hemsida, Facebook och Instagram. Genom att skicka in medlemsinformationen godkänner du även att vi använder uppgifterna i vårt register enligt PUL (personuppgiftslagen).

Tack för din samverkan!

Norsjö HC

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Norsjö HC officiella hemsida.
Ja - utan namn
Nej
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att anmäla ert barn till Norsjö HC godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt PuL (personuppgiftslagen).
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2.
Personuppgifter
PersonNr * -